Thursday, December 2, 2010

TMM1060 - E-turundus

Tere

Pole pikemat aega siia miskit postitanud. Tegelikult pole miskit postitada olnud, sest polnud ma veel mingeid aineid sooritanud. Nüüd on õie aeg kirjutada päris huvitavast ainest, mille nimeks on E-turundus (TMM1060).
Õppejõud: Katariina Täht.

Üldised kogemused aine kohta: Üks huvitavamaid aineid, mille olen tipis õppinud. Huvitavaks selle aine teeb õppejõud ise. (olen varasemalt turundusainet õppinud teise õppejõu juures, ning see oli kohutav piin) Katariina on lahe, energiline õppejõud kes oskab ka nalja teha ja sellest ka aru saada. Suureks plussiks, on see, et õppejõul on päris korralik kogemuste pagas mis on ajaga kaasaskäiv. Minu meelest on võimalik õppejõuga lahendada kõikvõimalikud küsimused mis võivad tekkida. Pöörduge tema poole kui miskit arusaamatuks jääb, ta ei hammusta. :-)

Soovitan loengutes käia, sest need on huvitavad ja annavad tunduvalt rohkem infot ja arusaama kui miskit muud. Loengu ajal saab alati täpsustada asja jne. Üldjuhul mina pole loengutes käia, aga selle aine loengud olid seda väärt.

Harjutustundide ajal tuleb vahest ka pea tööle panna :-) Karta jällegi pole midagi, enamus harjutustunde tehakse gruppitööna. Kohati on nad olnud üsna lõbusad.

Kui on mingeid special küsimusi, pange minule meili, ma võin neile vastata, kui aega leian.

Semestri jooksul tuleb ära teha Aine referaat ja pärast see presenteerida Referaadi presentatsioon

Lõpus tuleb sooritada üks eksam. Eksamil on 10 küsimust.

Siin võimalikud eksami küsimuste näited


I variant
1.E-turundus, i-turundus, veebiturundus? Kas on see uks ja sama? Vahe ja definitsioon?
2.Olulised murdepunktid i-massi meedia arendamisel
3.Interneti kui turunduskanali eelised traditsiooniliste turunduskanali
4.E-postiturusndus reguleeriv seadusandlus Eestis. Piirangud, millega peab e-postiturundust planeerides arvestama
5.Too näide E-ekskonnast C2B mudelist
6.Kasutatavus: definitsioon ja tähtsus
7.SEO. Definitsioon ja meetodid + too näide
8.Nakkusturundus. Definitsioon, kasutusvõimalused, ohud
9.Veebianalüütika: definitsioon. Roll e-turunduses
10.E-turunduse meetmestki (E-marketing mix) – mis see on ja millised meetmeid see sisaldab

II variant
1.e-turg
2. e-postiturunduse kampaaniate ettevalmistamine
3. tasuta turunduse võimalused internetis
4. seo
5. nakkusturundus
6. bännerid
7. brandlikkuse võimalused internetis
8. it-spetsialistid
9. web2.0 ja web3.0 võrdlus
10. kontekstiline reklaaam

III variant
1.E-turunuds ja Internetiturundus. Kas on vahe? Definitsioon
2. Kontekstipõhise võrgustiku reklaam, def., Mida saab reklaamija? Mida klient?
3. E-otsepostitamine ja Tavaotsepostitamine, võrdle, hinda
4. Andmebaasiturundus. def., kirjeldus, tähtsus
5. SEO. def,. põhimeetodid
6. E-turunduse meeskond. rollid, vastused
7.M-turundus ja teme tuleviku perspektiivivd
8.E-postiturundus. def., meetodid
9.WEB 3.0
10.Bännerid, liigid, mõõtmised, effektiivsuse mõõtmine